V nové funkci na své předchozí zkušenosti naváže s rozsáhlejšími kompetencemi, kdy zastřeší činnosti celého oddělení služeb pro všechny kvadosí produkty včetně interního ICT oddělení. Ve spolupráci s jednotlivými manažery bude pracovat na dalším zefektivnění komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků.
„Na kvalitu komunikace klademe veliký důraz a snažíme se, aby konzultanti chápali, že i špatná zpráva je pro zákazníka lepší než zpráva žádná. Snažíme se, aby každý konzultant znal svého zákazníka. Naším krédem, či lépe řečeno filozofií, je, že nejlepší požadavek je takový, který vůbec nevznikne. A vznikne-li, musíme jej identifikovat dříve než zákazník. Proto je činnost našich týmů zaměřena mnohem detailněji než jen na řešení požadavků v běžné pracovní době,“ vysvětluje David Färber.
Právě spokojenost zákazníků je pro pracovníky technické podpory všech kvadosích řešení hybnou silou a hnacím motorem. Proto se pod vedením Davida Färbera oddělení služeb zaměří na další prohloubení vztahů s klienty: „Prostřednictvím našich cenných pracovníků chceme našim zákazníkům poskytovat odborné a maximálně profesionální služby. Věříme, že takovýmto způsobem bude naše oddělení plnit své poslání i nadále,“ dodává nový člen top managementu společnosti David Färber.