Mobilní informační systém myAVIS™ Field Service zajišťuje od června 2010 sběr dat odečtů spotřeby elektřiny v největší albánské energetické společnosti OSSH Tirana. Dosud zde fungoval vlastní fakturační systém, do kterého přibližně 500 lidí zapisovalo získaná data výhradně ručně. Nově jsou odečtená data o spotřebě elektrické energie zadávána přímo do PDA v terénu a spotřeba je centrálně fakturována.
Pilotní projekt probíhal v květnu 2010, na začátku června přešel do plného provozního režimu. Dalších více jak sto uživatelů začne s myAVIS™ pracovat v červenci, poslední fáze roll outu do celkového počtu čtyři sta uživatelů v terénu je naplánována na leden 2011. Součástí řešení bylo i vytvoření potřebné technologické a komunikační platformy včetně interface do fakturačního systému.
myAVIS™ Field Service patří k moderním nástrojům pro optimalizaci a řízení. Osvědčil se v řadě situací, kdy bylo nutné zcela změnit procesy i myšlení lidí. Za klíčové výhody řešení myAVIS™ Field Service jsou ve společnosti OSSH Tirana považovány zejména odbourání papírových procesů, zpřesnění a zrychlení procesu odečtů, sběr dat o provozované síti a také důsledná kontrola práce uživatelů.