Ucelené řešení pro maloobchodní
prodejny a jejich sítě, včetně podpory
modelu franšízových partnerů.
Více než pokladní systém
Předností pokladního informačního systému myCASH® je celá řada moderních nástrojů pro řízení motivace koncového spotřebitele k opakovaným nákupům, včetně využití personifikovaných dat. myCASH® obsahuje také propracovaný věrnostní systém provázaný s manažerskými výstupy pro efektivní plánování spotřebitelských akcí, včetně segmentace zákaznických skupin. Umožňuje tím personifikovat prodeje podle konkrétních klientů a marketingově cílit nabídku zboží a služeb.
Přínosný je propracovaný nástroj pro optimalizaci a řízení procesů skladových zásob se zásobováním jednotlivých prodejen. Systém zefektivňuje práci zásobovacímu oddělení díky zohledňování sezónnosti, vlivu počasí a dalších vstupů pro optimalizaci velikosti zásob. Součástí řešení myCASH® je maloobchodní prodejní terminál navržený pro velmi rychlou a snadnou obsluhu. Proces prodeje usnadňuje integrace obrázků a fotografií výrobků, a to především pro rychlejší orientaci a vyhledávání sortimentu při prodeji.
Vítanou inovaci představuje nahrazení tradičního znakového displeje plnohodnotným monitorem. Ten zákazníka informuje o aktuálním nákupu a celkové ceně, zároveň jej cíleně marketingově oslovuje.
Zpříjemnit zákazníkům nákup, oslovit je, zaujmout je, a především je motivovat k tomu, aby provedený nákup nebyl poslední a spotřebitelé se opětovně vraceli, taková je filozofie myCASH®.
Moduly systému myCASH®
ZÁKLADNÍ MODUL
Maloobchodní prodejní terminál
Komplexní skladová evidence dle prodejen
a umístění
Evidence objednávek zákazníků
Komplexní evidence objednávek vydaných vůči dodavatelům
Centrální prodejní katalog a rozsáhlé nástroje pro řízení cenotvorby
Efektivní zásobování včetně plánování prodejů
Vnitropodniková pokladna
Rozsáhlé nástroje pro věrnostní program
Propracovaný reporting
a vyhodnocování dat
ROZŠIŘUJÍCÍ MODULY
Manažerský informační systém MIS
Podvojné účetnictví nebo integrační modul na účetní evidenci
Podpora režimu pro duty free prodej
Evidence docházky zaměstnanců
Stěžejní pilíře myCASH®
Funkční rozsah řešení myCASH® využívá dlouholeté zkušenosti desítek úspěšných obchodníků a společností provozujících rozsáhlé maloobchodní sítě. myCASH® tedy není jen prodejním softwarem, ale představuje i know-how
a best practices v oblasti úspěšného maloobchodu.
FUNKČNÍ
Manažerské řízení
Analýzy
Vyhodnocení akcí
Obrátkovost
Sestavy
Nejprodávanější sortiment
Věrnostní systémy
Podpora identifikace podle libovolného jednoznačného údaje
Personální modul
Odměňování podle prodejů, obratu, směny, speciálních kritérií
Směny podle prodejů Posilové směny
Marketingové kampaně na zákaznickém displeji
Prodejní asistent na mobilních zařízeních
Rozsáhlé platební možnosti
Příjem více měn
Stravenky
Dárkové šeky
Vouchery
Cenové akce
Pro jednotlivé prodejny nebo síť
Možnost vyjmutí prodejny z akce
Vyhodnocování dopadu na sortiment včetně provázanosti
Skladové hospodářství
Dostupnost zboží v jednotlivých
prodejnách a skladech
Efektivní zásobování prodejen
Možnosti prodeje
Na úplné daňové doklady
Souběžný prodej
Inventury
Po regálech
Noční inventury prodejního místa
Inventury podle obrázků
Inventury bez uzavření prodejny
TECHNOLOGICKÉ
Platební terminály
Podpora řady dostupných bankovních
platebních zařízení s tiskem i bez tisku
Mobilní terminály
Kontrola příjmu zboží
Rozsáhlé možnosti pro inventarizaci
Komplexní využívání čárových kódů
Identifikace prodavačů, obsluhy, věrnostních karet, prodejních dokladů
Podpora duplicitních a speciálních čárových kódů
Identifikátory na rádiové frekvenci RFID
Váhy
Pokladní váhy integrované do pultu
Samoobslužné váhy s displejem a galerií
IP kamery
Obraz kamer integrovaný přímo
do pokladního terminálu
Ochrana zboží s dohledem na
spotřebitele i obsluhu
Videosekvence s časovou vazbou
na prodejní doklady
Počítadla osob
Příchody a odchody návštěvníků
Statistiky návštěvnosti a prodejní reporting
Integrace s automaty pro vracení lahví
Architektura systému myCASH® je navržena pro rozsáhlé obchodní sítě s obsluhou variabilního počtu prodejních terminálů. Samotné terminály fungují nezávisle i při ztrátě spojení s centrálním serverem, díky provozu v offline režimu zůstává chod prodejny nepřerušen. Po obnovení spojení se data se serverem automaticky synchronizují. myCASH® spolupracuje s většinou dostupných platebních terminálů, včetně těch s podporou internetových plateb.
Pokladní terminál myCASH® je oboustranně integrován s platebním terminálem. Zajišťuje tak rychlé odbavení při placení a eliminaci chyb. Paleta platebních nástrojů je široká a zahrnuje hotovostní platby, a to současně v různých měnách
a i souběžně s platbami platebními kartami, akceptaci poukázek, voucherů a podobně.
myCASH® přináší řešení, které usnadňuje obsluhu zákazníků, zrychluje odbavení a podporuje standardní i specializovaný hardware. Díky efektivitě prodejních procesů se mohou prodavači a vedoucí věnovat zákazníkům a ti se do prodejen rádi vrátí, protože na ně bude vždy čekat personifikovaná nabídka, zajímavé cenové a věrnostní akce i rychlé a pohodlné placení u pokladny.
Hlavní přínosy řešení myCASH®
Řízení na základě aktuálních, reálných a objektivních kritérií a dat.
Vyhodnocovací a manažerské reportingové nástroje.
Optimalizace pro velké prodejní sítě, včetně podpory franšízových partnerů.
Standardizace veškerých procesů podle best practices a definovaných pravidel.
Otevřenost pro speciální zákaznické úpravy.
Reference
Martin Šoun
TRAVEL FREE, System Consultant
„Před deseti lety jsme všechno budovali od nuly a KVADOS je pro nás doslova životním partnerem. Začalo to rozhodnutím, že si vybereme kvadosácký VENTUS. Postupem času jsme začali používat další produkty. Například jsme vyměnili pokladní systém za myCASH a nasadili manažerský informační systém.“
„Věříme, že po finalizaci a doladění všech procesů půjde o stabilní, robustné řešení, které bude splňovat všechny požadavky spojené s prodejem, inventurami, naskladňováním zboží a tak dále.“