Smlouvy a směrnice
Dokumentů jako jsou smlouvy a směrnice, se ve firmě nezbavíte. Můžete si ale co nejvíce usnadnit práci při vzniku těchto dokumentů, práci s nimi a následném dohledání. Času nemáme nikdo nazbyt a každá minuta se počítá. Proto se s námi pojďte podívat, jak efektivně pracovat s těmito dokumenty. Čekají Vás také praktické ukázky a spousta zajímavých tipů. Připravili jsme pro vás WEBINÁŘ myTEAM, a to zcela zdarma.
TÉMATA WEBINÁŘE
- jaké jsou výhody digitalizace dokumentů a co na to legislativa?
- proč nestačí sdílená složka na disku a emailové notifikace?
- jak procesně řídit životního cyklus smluv a směrnic?
- jak pohodlně vyhledávat a mít dokumenty neustále po ruce?
- jak zajistit bezpečnost a práva při sdílení dokumentů?
- a další zajímavosti z oblasti DMS a řízení smluv a směrnic
CO SI ODNESETE
Spoustu tipů, jak:
- sdílet a snadno dohledat smlouvu i při práci na dálku
- usnadnit jejich vznik pomocí vzorů či šablon
- rychle vyžádat připomínky či schválit smlouvu
- hlídat platnost a pravidelné revize smluv a dodatků
- řídit archivaci a skartaci
- zajistit seznámení zaměstnanců s relevantními dokumenty
- hlídat platnost a pravidelné revize směrnic
- snadno publikovat nové verze směrnic
Praktické ukázky:
- Jak využít pro řízení smluv a směrnic softwarovou aplikaci
- Jak můžete i vy začít ihned využívat aplikaci s již nastavenou metodikou
- Získáte konzultaci a demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma
Pusťte si záznam z webináře: