Webinář myTEAM: Digitalizace středních a velkých společností
|
Digitalizace středních a velkých společností
- čtvrtek 27. 10. 2022 od 13 hodin
- délka webináře: 45 minut
TÉMATA WEBINÁŘE
- Jaké existují nástroje pro podporu digitalizace, manažerského řízení a spolupráce týmů.
- Co je třeba vzít v potaz při digitalizace velikých firem.
- Jak digitalizovat různé oblasti ve společnosti a nemít spousty systémů?
- Proč vše nepokryje ERP systém a spousta procesů i manažerské práce je stále řízena emaily, excely, papíry, a to především ve velkých firmách?
- Proč digitalizace není pouze o dokumentech a zkratce DMS.
JAKÝCH OBLASTÍ SE DOTKNEME
- manažerské řízení úkolů a porad
- efektivní řízení projektů (rozvojových, investičních, zakázek i strategie)
- řízení dokumentů, smluv, směrnic
- efektivní digitalizace objednávek, faktur i podatelny
- řízení správy nemovitostí
- přístup k zadávání požadavků i žádostí o nepřítomnost
CO SI ODNESETE
Spoustu tipů, jak:
- významně uvolnit manažerům i týmům ruce a zredukovat výrazný režijní čas
- mít neustále přehled o stavech úkolů, cílů i projektů
- snížit čas na poradách, automatizovat distribuci úkolů i tvorbu zápisů
- poskytnout uživatelům komfort centralizace a prioritizace všech povinností i informací
- nastavit pevná pravidla pro řízení procesů a oběh dokumentů
- hlídat klíčové termíny i události a předejít chybám, ztrátám i hrozbám z auditů
- mít neustále dostupné všechny potřebné informace a dokumenty
- schvalovat dokumenty a řídit úkoly odkudkoli, např. na tabletu nebo telefonu
myTEAM – praktické ukázky:
- přístupu k řízení úkolů, porad a projektů ve větších společnostech
- jak může vypadat schvalování v procesně řízené společnosti
- práce s dokumenty a řízení jejich životního cyklu
- automatizace ve světě větších společností
Navíc získáte demo verzi produktu myTEAM® na 14 dní zdarma.
Záznam z webináře ke shlédnutí zde: