Usnadněte si jako manažer práci

Krásný den,

pořizování a zpracování dat jsou nedílnou součástí aplikace myAVIS® CRM. Proto neustále přemýšlíme, jak co nejvíce tyto činnosti zautomatizovat. Cíl je jasný, ušetřit čas a rutinu přenechat aplikaci. Připravili jsme si pro vás s kolegou Martinem první WEBINÁŘ myAVIS, na kterém vás zasvětíme do žhavých novinek aplikace myAVIS, a to zcela zdarma.

USNADNĚTE SI JAKO MANAŽER PRÁCI

  • června od 15:00 hod.
  • délka webináře: 45 minut


TÉMATA WEBINÁŘE

  • Jaká je dnes manažerská praxe při práci s fotografiemi?
  • Pořízení dat je pouze jedna strana mince. Jak snadno mít přehled v nekonečném množství fotografií?
  • Kontrola nových údajů zákazníka nebyla nikdy jednodušší.
  • Rozvíjíme myAVIS® – znáte všechny novinky z poslední doby?
  • Inovace aneb na co se brzy můžete těšit


CO SI ODNESETE

Nový náhled, jak:

  • efektivně, rychle a přehledně vyhodnocovat fotografie
  • nahlížet na fotografie jen v období, které je pro vás důležité.
  • zpracovávat požadavky na změnu, i když nejste u PC.

 

Praktické ukázky:

  • Jak automatizovat zasílání důležitých fotografií.
  • Jak na kontrolu nových dat zákazníků, když nemáte počítač po ruce.

 

 

Pusťte si záznam z webináře:

 

Datum

11 Čvn 2020
Expired!

Čas

15:00 - 15:45

Řečníci

WordPress Lightbox