Digitální magie – kouzlení s vytěžováním a schvalováním faktur
Představte si: faktura se objeví v systému sama bez ručního přeťukávání a bez chyb? Odchází správným lidem ke schválení, ve správném pořadí, se všemi podklady a termíny, bez mailování, urgencí a obcházení kolegů s papírem? Kouzla? Ne – se správnými nástroji to může být vaše každodenní realita.
Ukážeme vám, jak fakturu snadno automatizovaně pořídit a pak rychle a efektivně schválit díky symbióze procesního softwaru a vytěžovacího systému. Proces jsme za vás vymysleli my, vám stačí pouze nastavit pravidla pro výběr schvalovatelů a systém už kolegům sám odesílá úkoly se všemi podklady a přílohami.
Zajímá vás více? Stačí se přihlásit k dalšímu myTEAM WEBINÁŘI, který je pro vás jako vždy zdarma.
- čtvrtek 24. února od 13. hodin
- délka webináře: 45 minut
TÉMATA WEBINÁŘE
- Jak funguje vytěžování faktur?
- Jaké výhody vám vytěžování může přinést?
- Jak procesně systém myTEAM spolupracuje s vytěžovacím systémem DOCU-X OCR (faktury v elektronické podobě)?
- Co se děje s fakturou po vytěžení/pořízení?
- Jak probíhá proces schvalování faktur?
CO SI ODNESETE
Spoustu tipů, jak:
- zefektivnit práci s fakturou pomocí procesního systému,
- neztrácet čas přepisováním údajů z faktury,
- se vyhnout chybám při přepisu pomocí vytěžovacího systému,
- se zbavit e-mailů, obcházení kolegů a neustálého dohledávání souvisejících informací při schvalování faktury.
Praktické ukázky:
- bleskurychlého automatizovaného vytěžení faktury,
- hbitého a efektivního schválení faktury pomocí softwarové aplikace s již definovaným workflow,
- a navíc získáte demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma.
Pusťte si záznam z webináře: