Digitální magie – kouzlení s vytěžováním a schvalováním faktur

Představte si: faktura se objeví v systému sama bez ručního přeťukávání a bez chyb? Odchází správným lidem ke schválení, ve správném pořadí, se všemi podklady a termíny, bez mailování, urgencí a obcházení kolegů s papírem? Kouzla? Ne – se správnými nástroji to může být vaše každodenní realita.

Ukážeme vám, jak fakturu snadno automatizovaně pořídit a pak rychle a efektivně schválit díky symbióze procesního softwaru a vytěžovacího systému. Proces jsme za vás vymysleli my, vám stačí pouze nastavit pravidla pro výběr schvalovatelů a systém už kolegům sám odesílá úkoly se všemi podklady a přílohami.

Zajímá vás více? Stačí se přihlásit k dalšímu myTEAM WEBINÁŘI, který je pro vás jako vždy zdarma.

  • čtvrtek 24. února od 13. hodin
  • délka webináře: 45 minut

 

TÉMATA WEBINÁŘE

  • Jak funguje vytěžování faktur?
  • Jaké výhody vám vytěžování může přinést?
  • Jak procesně systém myTEAM spolupracuje s vytěžovacím systémem DOCU-X OCR (faktury v elektronické podobě)?
  • Co se děje s fakturou po vytěžení/pořízení?
  • Jak probíhá proces schvalování faktur?

 

CO SI ODNESETE

                    Spoustu tipů, jak:

  • zefektivnit práci s fakturou pomocí procesního systému,
  • neztrácet čas přepisováním údajů z faktury,
  • se vyhnout chybám při přepisu pomocí vytěžovacího systému,
  • se zbavit e-mailů, obcházení kolegů a neustálého dohledávání souvisejících informací při schvalování faktury.

                    Praktické ukázky:

  • bleskurychlého automatizovaného vytěžení faktury,
  • hbitého a efektivního schválení faktury pomocí softwarové aplikace s již definovaným workflow,
  • a navíc získáte demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma.

 

Pusťte si záznam z webináře:

 

Vyzkoušejte produkt myTEAM® bez závazků na 14 dní zdarma.

Datum

24 Úno 2022
Expired!

Čas

13:00 - 13:45

Řečníci

WordPress Lightbox