Logika a umělá inteligence do vašeho skladu
Provádění běžných skladových úkonů jako příjem zboží či jeho vychystávání znáte z každodenního provozu vašeho skladu. Uvažovali jste někdy nad tím, jak tyto rutinní činnosti zefektivnit a zautomatizovat? Proč nenechat systém pracovat za vás, abyste mohli řešit jen důležitá rozhodnutí? Vybrat to správné WMS není jen tak, je potřeba zvážit všechna rizika i výhody. Připravili jsme si pro vás první WEBINÁŘ mySTOCK WMS, ve kterém vás zasvětíme do tajemství efektivního řízení skladu pomocí WMS, a to zcela zdarma.
LOGIKA A UMĚLÁ INTELIGENCE DO VAŠEHO SKLADU
- 24. června od 14:00 hod
- délka webináře: 45 minut
JAKÁ TÉMATA BUDOU OBSAHEM WEBINÁŘE:
Jak nechat WMS přemýšlet za vás
Logika v řízení skladu – co to skutečně znamená?
Co má umět WMS, aneb chtějte více než digitalizaci příjmových dokladů
Na co nezapomenout při implementaci WMS
Z PRAXE – CO VÁM PŘINESE NASAZENÍ mySTOCK WMS:
podporované procesy jako např. příjem, expedice, přemístění nebo reklamace
využití moderních technologií, od mobilních terminálů až po automatizované sklady typu Kardex
dispečerské a manažerské nástroje, reporting pro přehled dění ve skladu
reálné úspory při optimalizaci procesů, snížení prostojů a vyšší produktivitě práce
PRO KOHO JE WEBINÁŘ URČEN:
Pro maloobchodní, velkoobchodní a obchodně-výrobní firmy provozující sklad o velikosti alespoň 500 m2 s minimálně 5 pracovníky
Pusťte si záznam z webináře:
Řečníci
-
Radoslav RevendaProjektový manažer - interim