19. 3. 2021
Hladká komunikace s dopravci

I cesta je cíl. Respektive cílem je, aby se vaše zboží dostalo k zákazníkovi, pokud možno rychle, včas a spolehlivě. Doprava zboží k zákazníkovi se sice nachází na konci logistického řetězce, ale přesto není o nic méně důležitá než jeho začátek.

Řešení mySTOCK® WMS nabízí již léta integraci s nejvýznamnějšími dopravci na českém trhu. Ovšem komunikace s každým dopravcem se liší dle konkrétních zákazníků i konkrétních projektů.

Rozhodli jsme se proto komunikaci s dopravci standardizovat a v mySTOCK® WMS pracujeme s klasickou posloupností dokladů: příjem objednávky přijaté > vytvoření expediční zásilky > vychystávání jedné nebo více expedičních dávek > úkoly > kompletace expediční dávky do nákladových kusů > označení dopravními štítky daného dopravce.

Standardizace pracuje s jednotnou datovou strukturou. Konkrétní podmínky dopravců ovšem sledujeme a aktuálně zapracováváme případně změny v jejich službách. Ne ve všech zemích však podporujeme dopravce a jejich služby.

Dosud jsme standardizovali komunikaci s těmito dopravci:

  • Česká pošta – balík na poštu, balík do ruky, doporučená zásilka, balík nadrozměr (paleta);
  • TOPTRANS – kompletní podpora;
  • Raben Logistics Czech – kompletní podpora;
  • Geis Parcel a Geis Cargo – kompletní podpora; Geis Cargo však na trhu končí a automaticky přechází pod DPD. Nově budeme proto podporovat i DPD.

Do nového roku jsme také  zapracovali kompletní podporu pro dopravce PPL, Zásilkovna, DB Schenker, DACHSER a Rhenus.

WordPress Lightbox