V KVADOSu neustále sledujeme aktuální vývoj situace ohledně světové pandemie. Je čím dál jasnější, že současná omezení budou mít dopad na ekonomiku a podnikání celkově. Dotknou se každé společnosti, ať už v menší nebo větší míře, někoho krátkodobě, jiného bohužel v delším horizontu. Společně s managementem společnosti jsme se proto rozhodli na situaci zareagovat s předstihem, dokud máme dostatečnou zásobu práce na nasmlouvaných projektech. Opatření se projeví především ve snížení možných nebo zbytných nákladů.
Cílem těchto opatření je, být připraveni na předpokládaný propad objemu práce od našich stávajících klientů nebo množství nových projektů. Naše společnost v posledních letech investovala do rozšíření personálních kapacit, a proto vynaložíme maximální úsilí, abychom zachovali co nejvíce pracovních míst a odborníků. Jsme rádi, že zaměstnanci KVADOSu tento proces podporují a oceňují obezřetnost vedení společnosti.
Máme naději, že díky velkým investicím, které jsme vložili v minulých letech do našich produktů, kompetencí a kapacit, dokážeme dodávat na trh klientům řešení, která jim pomohou minimalizovat provozní náklady i v této době. Ať už se jedná o myAVIS® a oblast řízení obchodníků, podporu výkonné logistiky s využitím mySTOCK® WMS nebo digitalizaci dokumentů a procesů za pomoci nástroje myTEAM®.
Miroslav Hampel
Generální ředitel