7. 7. 2009
KVADOS zlepšuje podporu zákazníkům novými standardy

Skupina KVADOS dlouhodobě patří na špici nejen v oblasti vývoje vlastních softwarových řešení, ale také v jejich následném servisu a podpoře uživatelů. Na jaře letošního roku proto byla zahájena přeměna oddělení HelpDesku na mezinárodní Service Desk, která byla dokončena v uplynulých dnech a znamená pro zákazníky další významné výhody. Tou nejvýraznější je akceptace, certifikace a zavedení do praxe mezinárodně uznávaného standardu ITIL®, který je určen pro řízení IT služeb.

„Zavedením koncepce ITIL jsme dosáhli několika cílů, mezi nimi například rychlejší a kvalitnější komunikace, zkrácení doby řešení požadavků a vyšší spolehlivosti,“ říká manažer oddělení Service Desk Josef Prusák. Dodává, že zavedením ITILu neukončila skupina KVADOS své plány v oblasti servisního zázemí, ale naopak zahájila cestu v neustálém procesu zlepšování a růstu spokojenosti zákazníků.

„V úplné jednoduchosti lze říci, že ITIL pro nás i naše klienty znamená vyšší rychlost, vyšší kvalitu a nižší náklady. Zavádíme do podpory zákazníků koncepčnost, a to se vždy vyplácí,“ uvádí J. Prusák.

Služby oddělení Service Desku nyní využijí především klienti mobilního informačního systému myAVIS™, v budoucnu se ale počítá s rozšířením pro všechny klíčové produkty skupiny KVADOS. Aktuálně byl také zahájen proces přípravy na certifikaci společnosti dle normy ISO 20 000.
WordPress Lightbox