Od 1. června 2010 využívá v produktivním provozu společnost ČEZ Bulgaria EAD mobilní řešení myAVIS™ Field Service pro řízení procesů servisních týmů montérů v terénu. Nový systém výrazně zefektivňuje a zrychluje práci techniků v terénu a odboural náročné papírové agendy, které nahradil aktuálními a přesnými informacemi s kvalitním reportingem. Rozšířila se tak funkčnost stávajícího řešení myAVIS™ Field Service, které od roku 2008 používá ČEZ Bulgaria EAD k odečtům elektroměrů, a počet uživatelů vzrostl na více než 1 500.
Mezi deklarované přínosy myAVIS™ Field Service patří i rychlejší obměna starších elektroměrů za nové, sběr dalších informací o zákaznicích a odběrných místech nebo přesná a automatizovaná skladová evidence. Díky vyspělosti řešení jej lze propojit s dalšími informačními systémy, například s AMM (Automated Meter Management) pro vzdálené odečty elektroměrů. Specialitou je také možnost evidence zařízení v distribuční síti s vazbou na elektroměrová tabla.
Při implementaci modulu pracovních příkazů bylo dosavadní řešení migrovánonaarchitekturu čtyřuzlového Microsoft Clusteru umístěného v novém datovém centru včetně vybudování záložního zrcadlového řešení pro vyšší úroveň zabezpečení aplikace a zálohování dat v Disaster Recovery Centru.
myAVIS™ Field Service je nyní v ČEZ Bulgaria EAD nasazen ve dvou modulech, kromě pracovních příkazů je v provozu i modul pro odečty elektroměrů, který funguje už od poloviny roku 2008.