Představujeme vám funkčního pomocníka pro správu interních požadavků. Nákup nového hardwaru, nábor zaměstnanců, požadavky na nákup nebo jen hlášení požadavku na opravu zařízení nebo auta jsou díky našemu Service Desku přehledně a centrálně evidovány, a hlavně rychle vyřízeny.
Proces lze nakonfigurovat na míru potřebám každé společnosti díky kategoriím požadavků. U každé kategorie správce určí pravidla, podle nichž je požadavku přiřazen řešitel a termín, nebo například stanoví, kolik času mají řešitelé na splnění požadavku. Zadavatelé se tak samotným procesem nemusejí vůbec zabývat a stačí, když vyplní jednoduchý formulář s definicí problému či potřeby. Tím ihned vzniká požadavek, který se dále posouvá v procesu řešení podle předem definovaných pravidel.
Požadavky se také automaticky prioritizují a zaměstnanci mají jasno, kdy a co mají řešit. Modul Service Desk podporuje libovolný počet skupin, které požadavky řeší, takže požadavky na základě své kategorie přistanou vždy na správném stole.
V neposlední řadě lze u každého požadavku zobrazit historii či otevřít diskusi nad daným problémem. Není vůbec nutné zdlouhavě si přehazovat požadavek tam a zpět, pokud se třeba jen potřebujete doptat na detaily. V diskusi se zobrazují komentáře vzniklé kdykoliv a kdekoliv v procesu, takže vše najdete na jednom místě.