Pro přední středoevropskou společnost v oblasti zajištění nesíťové energie implementovala společnost KVADOS software myTEAM®. Ten si v IBG Česko s.r.o. vybrali v rámci tvorby firemní strategie na další roky a v rámci výběru vhodného nástroje pro podporu manažerského řízení a spolupráce celé společnosti. Řešení výrazně zlepšilo komunikaci mezi jednotlivými odděleními a úkoly mají na jednom místě.
Energie nemusí jen proudit. Často je potřeba uložit ji tak, aby byla k dispozici později, až ji budete potřebovat. A právě na ukládání energie se specializují ve společnosti IBG Česko. Poradí si se záložním napájením nejrůznějších technologií, dobíjením elektromobilů, energetickou infrastrukturou datových center i fotovoltaických systémů, dodají baterie pro kolejová vozidla… Pro své zákazníky připravují ta nejlepší energetická řešení a teď jim v tom pomáhá i kvadosí software myTEAM®.
„Hledali jsme nástroj, který by komplexně řešil evidování úkolů, porad, sdílení dokumentů, abychom měli naše projekty i interní řízení celkově dobře procesně uchopené. Přece jenom už nejsme malá společnost a řešit vše po emailech nebylo příjemné, natož pak efektivní. Rozhodující byla hlavně uživatelská přívětivost prostředí, filtrace a škálovatelnost dle našich potřeb. Mě osobně velice zaujala logika myTEAM, a tím si mě i získal. Dříve jsme využívali kombinaci Sharepointu s Outlookem, což v zásadě nebyla špatná cesta, ale řešení to bylo časově mnohem náročnější, navíc s růstem společnosti se stalo nevyhovující.,“ říká Michaela Hrbková, business analytička společnosti IBG Česko.
Aktuálně myTEAM pro řízení úkolů a porad využívá 60 pracovníků. Management společnosti uvítal software jako skvělý nástroj řízení, pracovníci oceňují přehledné vedení úkolů s jasnými zadáními, prioritami a termíny plnění. Společnost IBG Česko dále uvažuje nad realizací DMS a nad dalším rozšířením modulů.
„Naše očekávání byla naplněna, ale jak to bývá, už teď mám v hlavě několik námětů i další podněty od kolegů, jak pro nás myTEAM ještě vylepšit. Díky myTEAMu se zlepšila komunikace mezi jednotlivými odděleními, začali jsme víc pracovat s prioritami: celková evidence úkolů a jejich vyhodnocování, plnění termínů atp. Přece jenom když má člověk úkoly na jednom místě, mnohem lépe se s nimi pracuje. Navíc velký přínos je i sebeřízení, které myTEAM poskytuje,“ doplňuje Michaela Hrbková.