22. 11. 2021
Webinář – Smlouvy a směrnice

Dokumentů jako jsou smlouvy a směrnice, se ve firmě nezbavíte. Můžete si ale co nejvíce usnadnit práci při vzniku těchto dokumentů, práci s nimi a následném dohledání. Času nemáme nikdo nazbyt a každá minuta se počítá. Proto se s námi pojďte podívat, jak efektivně pracovat s těmito dokumenty. Čekají Vás také praktické ukázky a spousta zajímavých tipů. Připravili jsme pro vás WEBINÁŘ myTEAM, a to zcela zdarma.

 

Přihlásit se na webinář můžete ZDE.

 

SMLOUVY A SMĚRNICE

 

  • úterý 30. listopadu od 13:00 hod.
  • délka webináře: 50 minut

 

TÉMATA WEBINÁŘE

  • jaké jsou výhody digitalizace dokumentů a co na to legislativa?
  • proč nestačí sdílená složkana disku a emailové notifikace?
  • jak procesně řídit životního cyklus smluv a směrnic?
  • jak pohodlně vyhledávat a mít dokumenty neustále po ruce?
  • jak zajistit bezpečnost a právapři sdílení dokumentů?
  • a další zajímavosti z oblasti DMS a řízení smluv a směrnic

 

CO SI ODNESETE

 

           Spoustu tipů, jak:

 

  • sdílet a snadno dohledat smlouvu i při práci na dálku
  • usnadnit jejich vznik pomocí vzorů či šablon
  • rychle vyžádat připomínky či schválit smlouvu
  • hlídat platnost a pravidelné revize smluv a dodatků
  • řídit archivaci a skartaci
  • zajistit seznámení zaměstnanců s relevantními dokumenty
  • hlídat platnost a pravidelné revize směrnic
  • snadno publikovat nové verze směrnic

 

          Praktické ukázky:

 

  • Jak využít pro řízení smluv a směrnic softwarovou aplikaci
  • Jak můžete i vy začít ihned využívat aplikaci s již nastavenou metodikou
  • Získáte konzultaci a demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma

    WordPress Lightbox